Un Espertu di Soluzione di Cuntrollu di Flussu Sicuru, Risparmiu Energeticu è Amichevule per l'ambiente

Manuale di Installazione, Operazione è Manutenzione – Valvole di Farfalla Elettriche Triple

1. Scopu

A specificazione include Diametru Normale NPS 10 ~ NPS48, Classe di Pressione Normale (150LB ~ 300LB) flanged triple eccentric metal seal butterfly valves.

2. Descrizione di u Produttu

2.1 Priservi tecnichi

2.1.1 Standard di cuncepimentu è di fabbricazione : API 609

2.1.2 Standard di cunnessione end to end : ASME B16.5

2.1.3 Dimensione faccia a faccia standard : API609

2.1.4 U standard di qualità di pressione-temperatura : ASME B16.34

2.1.5 Ispezione è prova (cumpresu test idraulicu) : API 598

2.2 Pruduttu Generale

A valvola di farfalla tripla eccentrica cù doppia sigillatura di metallo hè unu di i principali prudutti di BVMC, è ampiamente aduprata in metallurgia, industria leggera, energia elettrica, petrolchimica, canale di gas è altri campi.

3. Caratteristiche è Applicazione

A struttura hè tripla eccentrica è metallica seduta. Hà una bona prestazione di sigillatura in cundizione di temperatura ambiente è / o alta temperatura. Un vulume più chjucu, un pesu più ligeru, apertura è chjusura flessibile è una vita di travagliu più longa sò i so vantaghji evidenti paragunatu à e valvole di porta o valvole à globu. Hè ampiamente adupratu in metallurgia, industria leggera, energia elettrica, petrolchimica, canale di gas di carbone è altri campi, l'usu di sicurezza affidabile, a valvula hè a scelta ottima di l'imprese muderne.

4.Struttura

4.1 Triple valvula di farfalla di sigillatura di metallo eccentrica cum'è mostrata in Schizzo 1

Figura 1 Tripla valvola di farfalla di sigillatura di metallo eccentrica

5. U principiu di sigillatura:

Figura 2 Una tipica valvola di farfalla di sigillatura di metallo eccentrica tipica hè un pruduttu tipicu BVMC, cum'è mostratu in u schizzo 2.

(a) Caratteristiche di a Struttura: U centru di rotazione di a piastra di farfalla (vale à dì centru di valvula) hè di furmà un preghjudiziu A cù a superficia di sigillatura di a piastra di farfalla, è un preghjudiziu B cù a linea centrale di u corpu di a valvula. È un Angulu βbe creatu trà a linea centrale di a faccia di u sigillo è u corpu di u sediu (ie, a linea assiale di u corpu)

(b) Principiu di sigillatura: Basatu annantu à a doppia valvola di farfalla eccentrica, a tripla valvola di farfalla eccentrica hà sviluppatu un Angleβ trà e linee centrali di u sediu è u corpu. L'effettu di preghjudiziu hè cum'è mostratu in a figura 3 di a sezione trasversale. Quandu a valvola di farfalla di sigillatura eccentrica tripla hè in posizione aperta, a superficie di sigillatura di a piastra di farfalla sarà completamente separata da a superficie di sigillatura di u sedile di a valvula. È ci si formerà una liquidazione γ trà a faccia di sigillatura di a piastra di farfalla è a superficie di sigillatura di u corpu cum'è a doppia valvola di farfalla eccentrica. Cum'è mostratu in a figura 4, per via di a furmazione di l'angulu β, l'anguliβ1 è β2 si formanu trà a linea tangente di a rotazione di rotazione di discu è a superficie di saldatura di a sede di a valvula. À l'apertura è a chjusura di u discu, a superficia di sigillatura di a piastra di farfalla si separerà gradualmente è serà compatta, è poi eliminerà completamente l'usura meccanica è l'abrasione. Quandu si apre a valvula, a superficie di sigillatura di u discu si separerà istantaneamente da u sediu di a valvula. È solu à u mumentu cumpletamente chjosu, u discu si compacterà in u sediu. Cum'è mostratu in a figura 4, per via di a furmazione di l'angulu β1 è β2, quandu a valvola a farfalla hè chjusa, a pressione di u sigillu serà prodotta da a generazione di torque di l'assi di a valvula micca a flessibilità di a sede di a valvola a farfalla. Ùn pò micca solu eliminà a pussibilità di riduzzione di l'effettu di guarnizione è fallimentu causatu da l'invecchiamento di u materiale di u sediu, flussu fretu, fattori d'invalidazione elastica, è pò esse regolatu liberamente attraversu u torque di trasmissione, in modo chì a tripla eccentrica valvola di farfalla di tenuta di prestazione è a vita di travagliu saranu assai migliuratu.

Figura 2 Valvula di farfalla sigillata in metallo à doppia via eccentrica tripla

Figura 3 Diagramma per una valvola di farfalla doppia eccentrica doppia saldatura metallica à statu apertu

Figura 4 Diagramma per una valvola di farfalla doppia eccentrica doppia saldatura metallica à u statu vicinu

6.1 Stallazione

6.1.1 Verificà accuratamente u cuntenutu di a targhetta di a valvula prima di l'installazione, assicurassi chì u tippu, a dimensione, u materiale di a sede è a temperatura di a valvula saranu in cunfurmità cù u serviziu di u pipeline.

 

6.1.2 Verificà preferibilmente tutti i bulloni in e cunnessioni prima di l'installazione, assicurendu chì si stringe uniformemente. È verificà se compressione è sigillatura di l'imballu.

6.1.3 Valvula di cuntrollu cù marchi di flussu, cume indica a direzzione di u flussu,

È l'installazione di a valvula deve esse in cunfurmità cù e disposizioni di u flussu.

6.1.4 U pipeline deve esse pulitu è ​​cacciatu i so olii, scorie di saldatura è altre impurità prima di l'installazione.

6.1.5 A valvula deve esse cacciata cù delicatezza, pruibendu a so lancia è a caduta.

6.1.6 Duvemu rimuovere u coperchio di polvere à l'estremità di a valvula quandu stallate a valvula.

6.1.7 Quandu si installa a valvola, u spessore per a guarnizione di a flangia hè più di 2 mm è a durezza di a costa hè più di 70 PTFE o guarnizione di bobina, a flangia di i bulloni di cunnessione deve esse stretta in diagonale.

6.1.8 L'allentimentu di l'imballu pò esse causatu da u cambiamentu di vibrazioni è di a temperatura in u trasportu, è di serrà i dadi di u pressu di l'imballu s'ellu ci hè una fuga in u sigillamentu di u stelu dopu l'installazione.

6.1.9 Prima di installà a valvula, a situazione di l'attuatore pneumaticu deve esse messa in opera, per u funziunamentu artificiale è a manutenzione in maniera inaspettata. È l'attuatore deve esse verificatu è testatu prima di mette in produzione.

6.1.10 L'ispezione entrante deve esse secondu e norme pertinenti. Se u metudu ùn hè micca currettu o causatu da l'omu, BVMC Company ùn assumerà alcuna responsabilità.

 

6.2 Storage è Mintruduzzione  

6.2.1 L'estremità devenu esse coperte cù copertura di polvere in stanza secca è ventilata, per assicurà a purezza di a cavità di a valvola.

6.2.2 Quandu a valvula per u almacenamentu à longu andà hè riutilizzata, l'imballu deve esse verificatu se hè invalidu è riempie oliu lubrificante in e parti rotanti.

6.2.3 E valvole devenu esse aduprate è mantenute in u periodu di garanzia (secondu u cuntrattu), cumpresu u rimpiazzamentu di a guarnizione, l'imballu ecc.

6.2.4 E cundizioni di travagliu di a valvula devenu tene pulite, perchè pò allargà a so vita di serviziu.

6.2.5 E valvole anu bisognu di ispezionà è mantene regolarmente in funziunamentu per prutegge da a resistenza à a corrosione è assicurà chì l'attrezzatura sia in bona situazione.

Se u mezu hè acqua o oliu, si suggerisce chì e valvole sianu verificate è mantenute ogni trè mesi. È se u mezu hè corrosivu, si suggerisce chì tutte e valvole o una parte di valvole sianu verificate è mantenute ogni mese.

6.2.6 A valvola di pressione di u filtru di l'aria deve drenà regolarmente, scarica di l'inquinamentu, rimpiazzà l'elementu filtrante. Mantene l'aria pulita è secca per evità l'inquinamentu di cumpunenti pneumatici, causa di fallimentu. (Videndu "l'attuatore pneumaticuoperazione struzzione")

6.2.7 U cilindru, i cumpunenti pneumatici è e tubazioni devenu esse verificate attentamente è regolarmente à pruibisce fuga di gas (Vede "l'attuatore pneumaticu operazione struzzione")

6.2.8 Quandu si riparanu e valvole devanu lavà e parti di novu, rimuovendu u corpu straneru, e macchie è u puntu arrugginitu. Per rimpiazzà e guarnizioni guastate è l'imballu, a superficie di sigillatura deve esse fissata. U test idraulicu deve esse effettuatu di novu dopu a riparazione, pò esse adupratu qualificatu.

6.2.9 A parte di l'attività di a valvula (cume u fustu è u sigillu d'imballu) deve tene pulita è asciugà a polvere da prutege fray è currusione.

6.2.10 S'ellu ci hè una fuga in l'imballu è i dadi di u pressu pressu devenu esse stretti direttamente o cambià l'imballu secondu a situazione. Ma Ùn hè micca permessu di cambià l'imballu cù pressione.

6.2.11 Se a fuga di a valvola ùn hè micca risolta in ligna o per altri prublemi di funziunamentu, quandu a rimozione di a valvula deve esse secondu i seguenti passi:

  1. Attenti à a sicurità: per a vostra securità, caccià prima a valvula da u tubu deve capisce ciò chì hè u mezu in u pipeline. Duvete portà l'attrezzatura di prutezzione di u travagliu per prevene u mezu in u dannu di u pipeline. In listessu tempu per assicurà chì a pipeline media pressione dighjà. A valvula deve esse cumpletamente chjusa prima di caccià a valvula.
  2. Cacciate u dispusitivu pneumaticu (cumpresu a manica di cunnessione, Videndu "l'attuatore pneumaticu operazione struzzione") Duverà esse attenti à operà per evità danni da a staminali è u dispositivu pneumaticu;
  3. L'anellu di sigillatura di u discu è di a sede deve esse verificatu s'elli anu qualchì scratch quandu a valvola a farfalla hè aperta. Se ci hè un ligeru raschiu per u sediu, pò aduprà stofa smeriglia o oliu nantu à a superficie di sigillatura per a modificazione. Se qualchì graffiu prufondu apparisce, e misure adatte devenu esse prese per riparà, a valvola a farfalla pò aduprà dopu à u test qualificatu.
  4. Se l'imballu di steli hè fugace, u pressu pressu deve rimuovere, è cuntrollendu u stelo è l'imballu cù a superficie, se u stelo hà qualchì graffiu, a valvola deve assemblà dopu a riparazione. se l'imballu hè dannatu, l'imballu deve esse rimpiazzatu.
  5. Se u cilindru hà prublemi, deve verificà i cumpunenti pneumatici, assicurà chì u flussu di u percorsu di u gasu è a pressione d'aria, a valvula di inversione elettromagnetica sia normale. Videndu "l'attuatore pneumaticuoperazione struzzione")
  6. Quandu u gasu hè messu in u dispositivu pneumaticu, assicura chì u cilindru nè in l'internu sia in l'esternu ùn abbia micca fughe. Se u sigillu di u dispositivu pneumaticu hè dannighjatu pò purtà à una diminuzione di u torque di pressione di operazione, in modo da ùn soddisfà l'operazione di apertura è chiusura di a valvola a farfalla, deve prestà attenzione à l'ispezione regulare è à e parti di ricambio.

A valvola pneumatica di farfalla altre parti generalmente ùn ripara micca. Se i danni sò gravi, devenu cuntattà a fabbrica o mandà à a manutenzione di a fabbrica.

6.2.12 Test

A valvula serà test di pressione dopu chì a valvula hà riparatu u test in cunfurmità cù e norme pertinenti.

6.3 Istruzzioni di funziunamentu

6.3.1 A valvula pneumatica cù cunduttore di dispositivi cilindrici serà fatta u discu giratu 90 ° per aprire o chjude a valvula.

6.3.2 L'indicazioni aperte-chjude di a valvola à farfalla azzata pneumatica devenu esse marcate da un indicatore di posizione nantu à u dispositivu pneumaticu.

6.3.3 A valvola a farfalla cun truncamentu è azzione di regolazione pò esse aduprata cum'è interruttore fluidu è cuntrollu di flussu. In generale ùn hè micca permessu al di là di a cundizione di pressa - temperatura o di cundizioni alternanti frequenti di pressione è temperatura

6.3.4 A valvola a farfalla hà a capacità di resistenza à a differenza di pressione alta, ùn lasciate micca chì a valvola a farfalla sia aperta sottu a differenza di alta pressione ancu à u differenziale di pressione alta continua à circulà. Altrimenti pò causà danni, o ancu accidenti di sicurezza gravi è perdita di pruprietà.

6.3.5 E valvole pneumatiche adupranu spessu, è e prestazioni di u muvimentu è e condizioni di lubrificazione devenu esse verificate regolarmente.

6.3.6 Dispositiu pneumaticu in sensu urariu per a valvola à farfalla à chjusu, in sensu antiurariu per a valvola a farfalla à apre.

6.3.7 Usendu a valvola pneumatica a farfalla deve prestà attenzione à chì l'aria sia pulita, a pressione di alimentazione d'aria hè 0,4 ~ 0,7 Mpa. Per mantene l'apertura di i passaghji d'aria, micca permessu di bluccà l'entrata d'aria è u flussu d'aria. Prima di travaglià, deve entrà in l'aria compressa per osservà se u muvimentu pneumaticu di a valvola a farfalla hè normale. attenti à a valvula pneumatica à farfalla aperta o chjusa, sì u discu hè in pusizione aperta o chjusa. Per fà attenzione à a pusizione di a valvula è a pusizione di u cilindru hè cunsistenti.

6.3.8 A struttura di l'attuatori pneumatici u manivellu di braccio hè a testa rettangulare, aduprata per u dispositivu manuale. Quandu si verifica l'accidentu, pò rimuovere u tubu di alimentazione d'aria direttamente cù una chiave chì l'operazione manuale pò esse realizata.

7. Errori, ragioni è soluzione (Vede Tab 1)

Tab 1 Prublemi pussibuli, cause è soluzione

 

Errori

Cause di fallimentu

Soluzione

A valvula chì si move per e valvule hè difficiule, micca flessibile

1. Fiaschi di l'attuatore2. Aprite u torque hè troppu grande

3. A pressione di l'aria hè troppu bassa

4. Fuga di u cilindru

1. Riparate è verificate u circuitu elettricu è u circuitu di gas per u dispositivu pneumaticu 2. Riducendu a carica di u travagliu è sceglie correttamente i dispositivi pneumatici

3. Aumenta a pressione d'aria

4. Verificate e cundizioni di sigillatura per u cilindru o a fonte di cunghjuntu

  Steak Packing Leakage 1. L'imballaggio di i bulloni di u pressu hè liberu2. Imballaggi o steli di danni 1. Stringhje i bulloni di u pressu pressu2. Rimpiazzà u pacchettu o steli
  Fuga 1.U postu di chjusura per u deputatu di sigillatura ùn hè micca currettu 1. Aghjustà l'attuatore per fà chì a pusizione di chjusura per u sustitutu di sigillatura sia curretta
2. A chjusura ùn ghjunghje micca à a pusizione designata 1. Verificà a direzzione di apertura-chjusura hè in postu 2. Aghjustassi secondu e specifiche di l'attuatore, affinchì a direzzione sia sincronizata cù u statu di l'apertura attuale

3. Verificà l'ogetti chì catturanu hè in corsu

3. Parti di i danni di a valvula① Danni di a sede

② Dannu di discu

1. Rimpiazzà seat2. Rimpiazzà u discu

Lassu di l'attuatore

1. U dannu chjave è a goccia 2. U pin d'arrestu hè statu tagliatu 1. Rimpiazzà a chjave trà u staminale è l'attuatore2. Rimpiazzà u pin stop

U fiascu di u dispusitivu pneumaticu

Videndu "specifiche di dispositivu pneumaticu di valvula"

Nota: U persunale di manutenzione duverà avè cunniscenze è sperienza pertinenti.

 


Tempu di posta: Nov-10-2020