Un Espertu di Soluzione di Cuntrollu di Flussu Sicuru, Risparmiu Energeticu è Amichevule per l'ambiente

Valvole per u sistema di idrogenazione ad alta pressione

A tecnulugia di idrogenazione per u petroliu hè un prucessu impurtante in i prudutti petroliferi, mudificati è trasfurmazioni di l'oliu pesante. Ùn solu pò migliurà a prufundità di u prucessu secundariu per u petroliu grezzu è u ritmu di recuperu di l'idrocarburi leggeri, ma ancu aumentà a qualità di u fuel oil è riduce l'inquinamentu ambientale. Dunque, u trattamentu idro, idro cracking o Trattamentu idru di Residui è altri sistemi di idrogenazione sò diventati u cumpunente impurtante di l'unità di raffinazione. L'Unità di Idrogenazione hè in classe di risicu di focu A, e so caratteristiche tecniche principali sò alta temperatura, alta pressione, riforma di l'idrogenu. E valvole di alta pressione di idrogenazione sò: alta tecnulugia, rigide esigenze di qualità, sicurezza è affidabilità.

E valvole per l'idrogenazione à alta pressione anu e seguenti caratteristiche, in più di e funzioni di e valvole cumune:

  1. Elimina l'emissioni fugitive di u mezzu per assicurà e prestazioni di sigillatura di a valvula, u tipu di cunnessione di u corpu è di a staminale sò applicati à a pressione sigillata, è u cappucciu, l'anellu di sigillatura è l'anellu di quattru elementi, ecc. evite fughe.
  2. U corpu hà una analisi di u stress in u stadiu di travagliu cù u software di analisi ANSYS, è l'angulu di a zona di stress hè effettuatu un'analisi di stress di u film per assicurà a deformazione di u corpu, per evità perdite interne.
  3. L'imballaggi sò grafite pura (cuntenutu di carbonu puru ≥95%) è anellu di grafite intrecciata in acciaio inox sovrapposti da a Cumpagnia US GARLOCK. A densità di l'anellu di grafite preformatu hè 1120 kg / m3. È l'imballu tuttu cuntene un inhibitore di corrosione. U cuntenutu di u cloruru di capacità di filtru hè <100ppm in cui cuntene adesivi, lubrificanti è altri additivi, per evità a corrosione di u steli da CI è emissioni fugitive di u mezu.
  4. U prucessu di fusione di e parti à pressione hè basatu annantu à u prucessu di fusione di valutazione di a conformità, chì anu teste non distruttive à 100%. U pruduttu semifabbricatu di u casting hè in accordu cù i requisiti di valvole di idrogenazione à alta temperatura è ad alta pressione; L'usinamentu è l'assemblea sò strettamente applicati prucessu di trasformazione è assemblea.

 

Specificazione tecnica
Dimensione 2 "~ 24"
Valutazione Classe 600 ~ Classe 2500
Standard di cuncepimentu API 600, API 6D, BS 1873, ASME B16.34
Test & ispezione API 598, API 6D, ISO 5208, ISO 14313, BS 5146
Materiali di u corpu Acciaiu Carboniu, Acciaiu Inossu, Acciaiu Legatu, Acciaiu Duplex
Operazione Rota manuale, Ingranaggi, Motore, Pneumatica

Nota: E dimensioni di a flangia di cunnessione di a valvula seriale ponu esse progettate secondu e esigenze di i clienti.


Tempu di posta: Nov-10-2020