Un Espertu di Soluzione di Cuntrollu di Flussu Sicuru, Risparmiu Energeticu è Amichevule per l'ambiente

Manuale di Funzionamentu è Manutenzione di API 6D SLAB GATE VALVE

1. Mantenimentu di a valvula di porta
1.1 I principali parametri tecnichi:

DN : NPS1 "~ NPS28"

PN : CL150 ~ CL2500

Materiale di e parti principali: ASTM A216 WCB

Stem-ASTM A276 410; Seat - ASTM A276 410;

Sealing face-VTION

1.2 Codici è Norme Applicabili : API 6A 、 API 6D

1.3 A struttura di a valvula (vede Fig.1)

Fig.1 Valvula di porta

2. Ispezione è mantenimentu

2.1 ection Ispezzione di a superficia esterna:

Inspecciona a superficia esterna di a valvula per verificà s'ellu ci hè danni, è dopu numerata; Fate un discu.

2.2 Inspecciona a cunchiglia è u sigillamentu:

Verificate s'ellu ci hè una situazione di fuga è fate un registru di ispezione.

3. Smuntà a Valvula

A valvula deve esse chjosa prima di smuntà è allentà i bulloni di cunnessione. Deverà selezziunà a chiave adattabile non regolabile per allentà i bulloni , I dadi saranu danneggiati facilmente da una chiave regolabile.

I bulloni è i noci arrugginiti devenu esse bagnati cù u cherosene o un rimuvente di ruggine liquida; Verificate a direzzione di u filu di vite è poi torce lentamente. E parti smuntate devenu esse numerate, marcate è tenute in ordine. U discu di a staminali è di a porta deve esse messu in staffa per evità Scratch.

3.1 Pulizia

Assicuratevi chì i pezzi di ricambio sò puliti pianu cù a spazzola cù Kerosene, benzina o agenti di pulizia.

Dopu a pulizia, assicuratevi chì i pezzi di ricambio sò senza grassu è ruggine.

3.2 Ispezzione di i pezzi di ricambio.

Ispeziona tutte e parti di ricambio è fate un registru.

Fate un pianu di manutenzione adattatu secondu u risultatu di l'ispezione.

4. Riparazione di pezzi di ricambio

Riparà e ricambi secondu u risultatu di l'ispezione è u pianu di manutenzione; rimpiazzate i pezzi di ricambio cù i stessi materiali se necessariu.

4.1 Riparazione di a porta:

①Riparazione di slot T : A saldatura pò esse usata in riparazione di fratture slot T, Distorsione curretta di slot T, Saldà entrambi i lati cun barra di rinfurzamentu. A saldatura superficiale pò esse aduprata per riparà u fondu di a slot T. Aduprendu u trattamentu termicu dopu a saldatura per eliminà u stress è poi aduprà a penetrazione PT per ispezionà.

②Riparazione di caduta :

Cacciatu significa a lacuna o dislocazione seria trà a faccia di sigillatura di a porta è a faccia di sigillatura di u Seat. Se a valvula di porta parallella hè cascata, pò saldà a cune superiore è inferiore, allora, prucessu di macinatura.

4.2 Riparazione di a faccia di sigillatura

A causa principale di a fuga interna di a valvula hè a sigillatura di i danni à a faccia. Se i danni sò gravi, bisognu à saldà, usinà è macinà a faccia di sigillatura. Se micca seriu, solu macinà. A macinazione hè u metudu principale.

a. U principiu di basa di macinazione :

Aghjunghjite a superficia di u strumentu di macinazione cun u pezzu. Injectà abrasivu in u spaziu trà e superfici, è poi move u strumentu di macinazione per macinà.

b. Rettifica di a faccia di sigillatura di a porta :

Modu di macinazione: operazione in modu manuale

Smear abrasivu nantu à a piastra uniformemente, mette u pezzu nantu à u piattu, è dopu girà mentre macina in linea dritta o "8".

4.3 Riparazione di u gambu

a. Se qualchì graffiu nantu à a faccia di sigillatura di u stelo o a superficie ruvida ùn pò micca currisponde à u standard di cuncepimentu, a faccia di sigillatura sarà riparata. Metodi di riparazione: macinatura piatta, macinatura circulare 、 macinatura à gasa inding macinazione à macchina è macinatura a cono ;

b. Se a staminali di a valvula hè piegata> 3% , prucessu Raddrizzamentu di u trattamentu da u centru di menu macinatura per assicurà chì a finitura superficiale è u prucessu di rilevazione di crepe. Metodi di raddrizzamentu: Raddrizzamentu di pressione statica 、 Raddrizzamentu à fretu è Raddrizzamentu à calore.

c. Riparazione di a testa di a stemma

A testa di u troncu significa parte di u troncu (sfera di u troncu, cima di u troncu, cuneo superiore, cungu di cunnessione ecc.) Cunnessi cù e parti aperte è chiuse. Metodi di riparazione: tagliu, saldatura, anellu inseritu, insertu tappu ecc.

d. Se ùn pò micca soddisfà u requisitu di ispezione, deve ripruduce cù u listessu materiale.

4.4 Se qualchì dannu cù a superficie di a flangia da i dui lati di u corpu , deve trattà l'usinamentu per risponde à u requisitu standard.

4.5 I dui lati di a cunnessione RJ di u corpu, se ùn ponu micca currisponde à u requisitu standard dopu a riparazione, devenu esse saldati.

4.6 Sostituzione di e parti purtanti

E parti da usà includenu guarnizione, imballu, O-ring ecc. Preparate e parti da usà secondu e esigenze di manutenzione è fate un registru.

5. Assemblea è installazione

5.1 Preparazioni : Preparate pezzi di ricambio riparati, guarnizione, imballu, strumenti di installazione. Mettite tutte e parti in ordine; ùn mette micca in terra.

5.2 Verificu di pulizia : Pulisce i pezzi di ricambio (ferma, sigillatura, stelo, noce, corpu, cappucciu, ghjugnu ecc.) Cù Kerosene, benzina o detergente. Assicuratevi senza grassu è ruggine.

5.3 Installazione :

À u primu, verificate l'indentazione di u troncu è a faccia di sigillatura di a porta cunfirmate a situazione di cunnessione;

Purga, pulisci u corpu, u cappucciu, a porta, a faccia di sigillatura per tene pulita, Installa pezzi di ricambio in ordine è stringhje i bulloni simmetricamente.

 


Tempu di posta: Nov-10-2020