Un Espertu di Soluzione di Cuntrollu di Flussu Sicuru, Risparmiu Energeticu è Amichevule per l'ambiente

Manuale di Installazione, Operazione è Manutenzione di ASME Ball Valve

1. Scopu

Stu manuale include operazione elettrica, pneumatica, operata idraulica è oliu-gas cunnessione flanged valvula di sfera trunnion forgiata di trè pezzi è valvole di sfera completamente saldate cù dimensione nominale NPS 8 ~ 36 & Classe 300 ~ 2500.

2. Descrizione di u pruduttu

2.1 Priservi tecnichi

2.1.1 Standard di Cuncepimentu è Fabbricazione: API 6D 、 ASME B16.34

2.1.2 Standard di cunnessione end to end: ASME B16.5

2.1.3 Dimensione faccia a faccia standard: ASME B16.10

2.1.4 U standard di qualità di pressione-temperatura: ASME B16.34

2.1.5 Ispezione è prova (cumpresu test idraulicu): API 6D

2.1.6 Test di resistenza à u focu: API 607

2.1.7 Trattamentu di resistenza à u zolfu è ispezzione di u materiale (applicabile à u serviziu acru): NACE MR0175 / ISO 15156

2.1.8 Test di emissioni fugitive (applicabile à u serviziu acru): secondu BS EN ISO 15848-2 Classe B.

2.2 A struttura di a valvula à sfera

Figura1 Tre pezzi valvuli à sfera trunnion forgiati cù azzione elettrica

Figura 2 Tre pezzi valvuli à sfera trunnion forgiati cù azzione pneumatica

Figura 3 Tre pezzi valvuli à sfera trunnion forgiati cù azionamentu idraulicu

Figura 4 Valvole à sfera cumpletamente saldate cù azzione pneumatica

Figura 5 Valve à sfera interamente saldate intarrate cù azzione oliu-gas

Figura 6 Valvole à sfera cumpletamente saldate cù azzione oliu-gas

3. Stallazione

3.1 Preparazione di preinstallazione

(1) E duie pipeline finale di a valvula sò state pronte. A parte anteriore è posteriore di u pipeline devenu esse coassiali, duie superfici di saldatura à flangia devenu esse parallele.

(2) I pipeline puliti, a sporcizia grassa, a scoria di saldatura, è tutte l'altre impurità devenu esse rimosse.

(3) Verificate a marcatura di a valvola à sfera per identificà e valvole à sfera in bonu statu. A valvula serà aperta è cumpletamente chjusa per cunfirmà chì funziona currettamente.

(4) Eliminate l'accessori protettivi in ​​a cunnessione di l'estremità sia di a valvula.

(5) Verificate l'apertura di a valvula è pulite bè. Materia straniera trà u sedile di a valvula / l'anellu di sedile è a palla, ancu se solu un granulu pò dannà a faccia di sigillatura di u sedile di a valvula.

(6) Prima di l'installazione, verificate attentamente a targhetta per assicurà chì u tippu di valvula, a dimensione, u materiale di a sede è u gradu di pressione-temperatura sò adatti à a cundizione di u pipeline.

(7) Prima di l'installazione, verificate tutti i bulloni è i dadi in a cunnessione di a valvula per garantì chì hè stretta.

(8) U muvimentu attente in u trasportu, u lanciamentu o a caduta ùn hè micca permessu.

3.2 Installazione

(1) A valvula installata nantu à u pipeline. Per i requisiti di flussu di media di a valvula, cunfirmate a cunfusione upstream è downstream cù a direzzione di a valvula da installà.

(2) Trà a flangia di a valvula è a flangia di u pipeline devenu esse installate e guarnizioni secondu i requisiti di u cuncepimentu di u pipeline.

(3) I bulloni di a flangia devenu esse simmetrici, successivi, stretti uniformemente

(4) E valvole di cunnessione saldate à u sferu rispettanu almenu i requisiti seguenti quandu sò saldati per l'installazione in u sistema di pipeline in situ:

a. A saldatura deve esse effettuata da u saldatore chì pussede u certificatu di qualificazione di u saldatore appruvatu da l'Autorità di u Boiler di u Statu è di u Vessel à Pressione; o u saldatore chì hà ottenutu u certificatu di qualificazione di saldatore specificatu in ASME Vol. Ⅸ.

b. I parametri di u prucessu di saldatura devenu esse scelti cum'è specificatu in u manuale di garanzia di a qualità di u materiale di saldatura

c. A composizione chimica, e prestazioni meccaniche è a resistenza à a corrosione di u metallu di riempimentu di a saldatura sò da esse compatibili cù u metallu di basa

(5) Quandu si solleva cù u lug o u collu di a valvula è a catena di imbracatura chì si ferma à a rota di manu, scatula di ingranaggi o altri attuatori ùn sò micca permessi. Inoltre, a fine di cunnessione di e valvole deve prestà attenzione per prutegge da esse danneggiati.

(6) U corpu di a valvola a sfera saldata hè da a saldatura di punta 3 "in ogni puntu à l'esternu di a temperatura di riscaldamentu ùn supera micca 200 ℃. Prima di saldà, e misure devenu esse prese per prevene impurità cum'è a saldatura di scorie in u prucessu di caduta in u canali di u corpu o a sigillatura di u sedile. A pipeline chì hà inviatu u mezu sensibile di corrosione deve esse presa a misurazione di a durezza di a saldatura. A durezza di a cusgitura di saldatura è di u materiale di basa ùn hè più cà HRC22.

(7) Quandu si stallanu valvole è attuatori, l'assi di u vermu attuatore deve esse perpendiculare à l'assi di u pipeline

3.3 Ispezzione dopu l'installazione

(1) L'apertura è a chjusura 3 ~ 5 volte per e valvole à sfera è l'attuatori ùn devenu micca esse bluccate è cunferma chì e valvole ponu travaglià normalmente.

(2) A faccia di cunnessione di a flangia trà u pipeline è a valvola à sfera deve esse verificata a prestazione di sigillatura secondu i requisiti di u cuncepimentu di u pipeline.

(3) Dopu l'installazione, u test di pressione di u sistema o di u pipeline, a valvula deve esse in a pusizione aperta.

4.Operazione, almacenamentu è mantenimentu

4.1 A valvola à sfera hè di apertura à 90 ° è di tippu di chjusura, a valvola à sfera hè aduprata solu per cambià è ùn hè micca aduprata per l'aghjustà! Ùn hè micca permessu chì a valvula aduprata in a fruntiera di temperatura è pressione sopra è frequenza alterna di pressione, temperatura è cundizione di travagliu d'usu. U gradu di pressione-temperatura deve esse in cunfurmità cù u standard ASME B16.34. I bulloni devenu esse strinti dinò in casu di fughe à alta temperatura. Ùn permettenu micca d'impattà a carica è u fenomenu per u stress elevatu ùn permette micca d'apparisce à bassa temperatura. I fabbricanti sò irresponsabili se un accident accade per via di a violazione di e regule.

4.2 L'utilizatore deve riempie oliu lubrificante (grassu) regolarmente se ci sò valvole di grassu chì appartenenu à u tippu di lubrificazione. U tempu deve esse stabilitu da l'utente secondu a frequenza di apertura di a valvula, di solitu una volta ogni trè mesi; s'ellu ci hè qualchì valvula di grassu chì appartene à u tippu di sigillu, grassu di sigillatura o imballu soffice deve esse riempita tempestivamente se l'utenti trovanu perdite, è assicura chì ùn ci sia fughe. L'utilizatore mantene sempre l'attrezzatura in boni cundizioni! Se ci sò alcuni prublemi di qualità durante u periodu di garanzia (secondu u cuntrattu), u fabbricante deve andà immediatamente à a scena è risolve u prublema. Se più di u periodu di garanzia (secondu u cuntrattu), una volta chì l'utente hà bisognu di noi per risolve u prublema, anderemu immediatamente in scena è risolveremu u prublema.

4.3 A rotazione in sensu urariu di e valvole di operazione manuale deve esse chjosa è a rotazione in sensu antiurariu di e valvole di operazione manuale deve esse aperta. Quandu l'altri modi, u buttone di scatula di cuntrollu è l'istruzzioni devenu esse cuncordanti cù l'interruttore di valvole. È evità l'operazione sbagliata eviterà di verificà. I fabbricanti sò irresponsabili per via di errori operativi.

4.4 E valvule devenu esse mantenimentu regulare dopu chì e valvole sianu aduprate. A faccia sigillante èabrasione duverebbe esse spessu verificatu, cume sì l'imballu invechja o falli; se u corpu si verifica a corrosione. Se a situazione sopra accaduta, hè opportunu riparà o rimpiazzà.

4.5 Se u mezu hè acqua o oliu, si suggerisce chì e valvole sianu verificate è mantenute ogni trè mesi. È se u mezu hè corrosivu, si suggerisce chì tutte e valvole o una parte di valvole sianu verificate è mantenute ogni mese.

4.6 A valvula à sfera di solitu ùn hà micca una struttura di isolamentu termicu. Quandu u mezu hè alta temperatura o bassa temperatura, a superficia di a valvula ùn hè micca permessa di toccà per prevene da brusgià o congelazione.

4.7 A superficia di e valvule è di u staminale è di altre parte copre facilmente a polvere, l'oliu è l'infettante mediu. È a valvula deve esse abrasione è corrosione facilmente; ancu hè causatu da u calore di attritu chì genera u risicu di gas splusivu. Dunque a valvula deve spessu pulisce per assicurà u bonu travagliu.

4.8 Quandu a riparazione è a manutenzione di a valvola, listesse à a dimensione originale è u materiale o-ring, guarnizioni, bulloni è noce devenu esse aduprati. O-ring è guarnizioni di valvole ponu esse aduprati cum'è riparazione è manutenzione di pezzi di ricambio in ordine di compra.

4.9 Hè pruibitu di caccià a piastra di cunnessione per rimpiazzà i bulloni, dadi è anelli o quandu a valvula hè in cundizione di pressione. Dopu à e viti, bulloni, noce o anelli o-ring, e valvole ponu esse riutilizate dopu u test di sigillatura.
4.10 In generale, e parti interne di e valvole devenu esse preferite per riparà è rimpiazzà, hè megliu aduprà parti di i pruduttori per rimpiazzà.

4.11 E valvole devenu esse assemblate è regolate dopu a riparazione di e valvole. È duveranu esse testati dopu à esse assemblati.

4.12 Ùn hè micca cunsigliatu chì l'utente mantene a riparazione di a valvola di pressione. Se e parti di manutenzione di pressione sò state aduprate per un bellu pezzu, è l'accidentu pussibule si verificherà, ancu affetta a sicurezza di l'utente. L'utilizatori devenu rimpiazzà a nova valvula à tempu.

4.13 U postu di saldatura per valvole di saldatura nantu à u pipeline hè pruibitu di riparà.

4.14 E valvule in cundutta ùn sò micca permesse di tuccà; hè solu per camminà è cum'è qualsiasi oggetti pesanti annantu.

4.15 L'estremità devenu esse coperte cù u scudu in stanza secca è ventilata, per assicurà a purezza di a cavità di a valvula.

4.16 E grande valvole devenu esse appughjate è ùn ponu micca cuntattà cù a terra quandu si stoccanu in l'esterno Inoltre, a prova d'umidità impermeabile deve esse rimarcata.

4.17 Quandu a valvula per u almacenamentu à longu andà hè riutilizzata, l'imballu deve esse verificatu se hè invalidu è riempite oliu lubrificante in e parti rotanti.

4.18 E cundizioni di travagliu di a valvula devenu tene pulite, perchè pò allargà a so vita di serviziu.

4.19 A valvula per almacenamentu à longu andà deve esse verificata regolarmente è rimuovere a sporcizia. A superficia di saldatura deve prestà attenzione à esse pulita per prevene i danni.

4.20 L'imballu originale hè almacenatu; a superficia di e valvule, l'arburu staminali è a flangia a superficie di sigillatura di a flangia deve prestà attenzione per prutegge.

4.21 A cavità di e valvule ùn hè micca permessa di drenà quandu l'apertura è a chjusura ùn ghjunghjenu micca à a pusizione designata.

5. Prublemi possibili, cause è misure di riparazione (vede u furmulariu 1)

Forma 1 Possibili prublemi, cause è misure correttive

Descrizzione di u prublema

Possibile causa

Misure di rimediu

Perdita trà a superficia di saldatura 1. Superficie di saldatura brutta2. A superficia di saldatura hè dannighjata 1. Eliminate a terra2. Riparate o rimpiazzate
Fuga à l'imballu di steli 1. Imballà a forza di pressione ùn hè micca abbastanza2. Imballaggio dannighjatu per via di serviziu longu3.O-ring per stuffing box hè fallimentu 1. Stringhje e viti uniformemente per compattà l'imballu2. Rimpiazzà l'imballaggio 
Fuga à a cunnessione tra u corpu di a valvula è u corpu-destra à manca 1. Bulloneria di cunnessione chì ferma irregulare2. Faccia di flangia dannighjata3. Guarnizioni guastate 1. Ancu strettu2. Riparalla3. Rimpiazzate e guarnizioni
Perdita di a valvula di grassu I detriti sò in valvule di grassu Pulite cù pocu liquidu di pulizia
Dannighjatu a valvula di grassu Installa è rimpiazzate u grassu ausiliare dopu a pipeline riduce a pressione
Perdita di a valvula di drenu Dannighjatu u sigillamentu di a valvula di drenu A sigillatura di e valvole di drenu deve esse verificata è pulita o rimpiazzata direttamente. S'ellu hè dannighjatu seriamente, e valvole di drenu devenu esse rimpiazzate direttamente.
Cambia / attuatore Guasti di scatula di ingranaggi / attuatori  Ajuste, riparate o rimpiazzate a scatula di ingranaggi è l'attuatore secondu e specifiche di a scatula di ingranaggi è di l'attuatore
A guida ùn hè micca flessibile o a palla ùn si apre micca o si chjude. 1. A scatula di ripienu è u dispositivu di cunnessione sò distorti2. U fustu è e so parte anu dannighjatu o sporcu.3. Parechje volte per apre è chjude è a terra à a superficia di a palla 1. Ajuste l'imballata, a scatula di imballa o u dispositivu di cunnessione.2. Aprite, riparate è sguassate i scarichi4.Aprite, pulite è sguassate i scarichi

Nota: A persona di serviziu deve avè cunniscenze pertinenti è sperienza cù valvole


Tempu di posta: Nov-10-2020